آرزوها
آرزوها



سلام  

ماه رمضان تموم شد ، عید فطر هم گذشت و حالا داریم به روزهای آخر شهریور می رسیم

و دوباره آغاز مهر و فصل مدرسه ها

هفته ی پیش در مورد لذت عشق صحبت کردیم

امروز یکی از دوستامو دیدم که تازگی ها عقد کرده و تا آخر همین ماه مراسم می گیرن و زندگی مشترکشون رو شروع می کنن

خیلی گرفته و عصبی بود و همش داشت حرص میخورد ، وقتی ازش پرسیدم ، گفت بعد از چند ماهی که دنبال خونه بودم

تازه پیدا کردم ولی هنوز کار داره تا کامل بشه

( از همین تجملات که پرده هاش باید اینطور باشه و دکوراسیون آشپزخونه اونطور باشه و مُـبلمان یه طور دیگه و .... )

یه موتور هم خریدم تا بتونم زنمو این ور و اون ور ببرمو بی وسیله نباشم اما از حالا تو فکر پرداخت قسطش هستم

همین جور که داشت توضیح می داد من به حرفاش گوش نمی دادم فقط هر چند لحظه یه بار

سرمو به نشونه ی تأیید حرفاش تکون میدادمو به فکر آینده ی خودم بودم

خلاصه وقتی که سعی کردم به حرفاش گوش کنم دیدم به اینجا رسیده که داره میگه پشیمونه از ازدواج

و هنوز به قول خودش بچه ست ( 28 سالشه ) و اشتباه کرده و این ازدواج پسندش نیست

( البته به من نگفت که عروس خانوم پسندش هست یا نه ؟  )

گفت همه ی مشکلات یه طرف ، حرفای پدر زنو مادر زنم یه طرف

همش دنبال تجملات هستن و میگن اگه جوری که ما میگیم نباشه ، مردم فردا پشت سرمون حرف در میارن و از این چیزا

( امان از حرف مردم  )

اصلاً به فکر من نیستن که من آخه مگه چقدر درآمد دارم که باید اینطور خرج کنم ؟

خلاصه اینکه حرفامو زیاد طولانیش نمیکنم ، چون الان تقریباً بیشتر ماها حالا به نوعی

یکی کمتر یکی بیشتر درگیر این مشکلات هستیم

من فقط دارم به این فکر میکنم که :

اگه پرده ها گرون قیمت نباشه ، اگه دکوراسیون آشپزخونه مدرن نباشه ، اگه مبلمان آنتیک نباشه

اون وقت تکلیف عشق چی میشه ؟ حتماً عشق رو هم باید توی حرف مردم پیدا کرد ...  

این رو هم بگم هر کسی دوست داره از تجملات استفاده کنه و ظاهر زندگیش شیک و مدرن باشه ؛ اما خب هر چیزی شرایطی داره

و باید تحت شرایط و وضع زندگی خودمون پیش بریم 

ایام به کامتون

 


 

امروز دوست دارم آهنگ « همه چی آرومه با صدای حمید طالب زاده » رو بذارم

تا هم شما گوش بدین و هم این آهنگ تقدیم به پروانه ی عزیزم باشه

پروانه خانوم با نهایت احترام تقدیم به شما :

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم ، پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی ، از چشات معلومه

من چقدر خوشبختم

همه چی آرومه

 

« شما می تونید با یک کلیک روی ستاره ی کنار نظرات به این مطلب امتیاز بدین »

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 22 شهريور 1389برچسب:, ساعت 18:32 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar