آرزوها
آرزوها



من کی ام بیگانه ای از خود جدا

با خدا

با دیگران نا آشنا

من کی ام بی ریشه ای بی برگ و آب

ای دریغ از سایه یک بوته خار

آن طلائی های در من گمشده ، آن لطافت ها ظرافت ها چه شد

سینه آماج غمو من نا توان

آن تحمل ها و طاقت ها چه شد

« من تو را ای عشق از کف داده ام

هم خودم را هم تو را گم کرده ام

آن منه عاشق منه دیوانه را

من نمیدانم کجا گم کرده ام

من نشانی های خود را می دهم یک نفر باید مرا پیدا کند

یک نفر باید که با طوفان عشق برکه ای خشکیده را دریا کند »

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, ساعت 23:36 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar