آرزوها
آرزوها



 


 
درگیر رؤیای توأم ، منو دوباره خواب کن
 
دنیا اگه تنهات گذاشت ، تو منو انتخاب کن
 
دلت از آرزوی من ، انگار بی خبر نبود
 
حتی تو تصمیـــمای من ، چشمات بی اثر نبود
 
« خواستم بهت چیزی نگم تا با چشام خواهش کنم
 
درا رو بستم روت تا احساس آرامش کنم
 
باور نمیکنم ولی انگار غــــرور من شکست
 
اگه دلت میخواد بری اصرار من بی فایده ست »
 
هر کاری میکنه دلم تا بغضـــمو پنهون کنه
 
چی میتونه فکر تو رو از سر من بیرون کنه
 
بیا داغ رو دلم بذار یا که از عشقت کم نکن
 
تمام تو سهم منه ، به کم قانعم نکن
 
..
 
آهنگساز ، تنظیم کننده و خواننده : شادمهر عقیلی
 
شاعر : سروش دادخواه

شادمهر عقیلی  - انتخاب

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت9:49---27 تير 1391
سلام و درود، وبلاگتون بسيار زيباست.به ماهم سر بزن. اگه دوست داشتين ما رو هم لينك كنيد. ( واقعا اين ترانه تك تكه)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در جمعه 22 تير 1391برچسب:, ساعت 12:7 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar