آرزوها
آرزوها



آغوشتو به غیر من ، به روی هیشکی وا نکن

منو از این دلخوشـــی ها ، آرامشم ، جدا نکن

من برای با تو بودن ، پـُـر عشقــــــــــو خواهشم

واسه بودن کنارت ، تو بگو به هر کجا پر میکشم

منو تو آغوشت بگیر ، آغوش تو مقدسه

بوسیدنت برای من ، تـــولد یک نفســـه

چشمای مهربون تو ، منو به آتیش میکشه

نوازش دستای تو ، عادته ، ترکـــــم نمیشه

فقط تو آغـــوش خودم ، دغدغه هـــــاتو جا بـــذار

به پای عشق من بمون ، هیچکسو جای من نیار

مُهر لباتو رو تنو روی لب کسی نزن

فقط به من بوسه بزن ، به روحو جسمو تن من

..

شاعر : پگاه موسوی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در سه شنبه 3 تير 1388برچسب:, ساعت 14:59 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar