آرزوها
آرزوها



من از چشم هایت ؛ اشک های زلالت را وقتی که از روی گونه هات سرازیر می شوند ندیده ام

من صدای هق هق گریه هایت را نشنیده ام

نه دوست دارم ببینم ، نه بشنوم

آخر می دانم دلگیر که می شوی ، چشم های معصوم تو خیس می شوند

پروانه ها اسیر می شوند ، دنیا بی عاطفه خواهد شد و شادی از زندگی پر میکشد

تجسم همین لحظه ها برای من عذاب آور خواهد بود

می بینی ؟!!!

حتی رنگ نوشته هایم وقتی از باران اشکت می نویسم آبی می شوند

می خواهم آرزو کنم هیچ وقت چشمانت گریان نباشند

که اگر اینگونه باشد حتی نوک انگشتانم به گونه هایت نمی رسند که اشکهایت را پاک کنم

و آن وقت دل من تا همیشه از این درد نالان و سوزان است

و اما لبخند تو تمام دل های عاشق و پروانه ای را دگرگون می کند ، لبخندت امید تازه ای دارد

تو خود نوری ؛ روز را آفتابی ، شب را مهتابی میکنی و به سیاهی پایان می دهی

نگاهت که میکنم و تو می خندی من نیز می خندم ، آخر نمی شود در مقابل لبخندت اخم کرد

با لبخندت دنیا مهربانی می شود ، پس همیشه لبخند بر لبانت جاری باشد

آرزو می کنم و از ته دل می خواهم همیشه لبخند بزنی

حتی تصویر لبخندت برای من آغاز بهار است ، تصویر لبخندت را برای من بفرست

منتظرم ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 21 بهمن 1388برچسب:, ساعت 8:41 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar