آرزوها
آرزوها



تو چنگ ابرای بهار ، افتادمو در نمیام

چشمامو سرزنش نکن ، از پسشون بر نمیام

پیر شدم تو این قفس ، یه کم بهم نفس بده

رحم و مروتت کجاست ؟ یه کم بهم امید بده

فکر نمی کردم بذاری ، زار و زمین گیر بشم

فکر نمی کردم که یه روز ، اینجوری تحقیر بشم

دلم نخواست و نمی خواست یه روز به پام بسوزی

شاید می خواست رقیب من ، به آرزوهاش برسه

نمی خواستم ببینی که اینهمه بخت من سیاست

دلبر خود پسند من ، قله ی خوشبختی کجاست ؟

ازت میخواستم نمونی ، بهت می گفتم که بری

روزا نیستی اما باز به پات میفتم که نری

تو فکرتم اما دلم ، هی میگه فکرشم نکن

یار قشنگ دلم

بیا که

تنگه دلم

تا کی با دلتنگی باید بجنگه دلم ؟

من از تو بی خبـرم ، تو از همه دنیــــــا

نمی دونی بی تو ، پــُــر از غمه دنیــــــا

دل ِ مـُــرده ی من طاقت دلتنگی نداره

می دونم که تا آخرین نفس

برات دلتنگم گل نازم

هیچکسی نمی تونه جای تو رو پــُـر کنه 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در یک شنبه 18 خرداد 1389برچسب:, ساعت 8:57 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar